måndag 7 augusti 2017

7 augusti

Första dagen på förskolan efter ett långt och härligt sommarlov är nu gjord!

Det kändes väldigt ovant att vara tillbaks eftersom jag idag inte gick till mitt gamla dagis utan till en helt ny lokal med nya kompisar och nya fröknar.
Mamma och pappa var ganska oroliga att jag idag skulle vara ledsen och längta efter dem men jag har ju blivit en stor pojke nu!🙂
Så det gick jättebra... fröknarna tyckte jag varit jätteduktig, jag lekte med olika djur hela förmiddagen, jag åt myyyyyyycket till lunch och sov sedan lunch utan några problem🙂

Det var roligt att vara tillbaks på förskolan för det fanns så mycket nytt och spännande!
Längtar redan tills imorgon🙂
Då ska jag visa min nya tatuering och fröknarna sagt att vår grupp ska få vara ute undersöka den nya gården... dock var jag, mammsen och mina syrror där igår och kollade läget🙂



Annars har det inte hänt så mycket... I helgen var vi på kusins Tages dop. Jag har badat massor och såklart lekt med mina syskon!
Lillsyrran kan fortfarande inte gå men jag ska hårdtränar med henne i helgen för hon börjar på förskola nästa vecka🙂





Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa gräva, skriver mer sen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar