lördag 19 augusti 2017

19 augusti

Nu är allvaret igång för lillsyrran... nu har hon gjort sin första vecka på förskolan!
Det har gått jättebra för henne och det är ganska roligt att vi går på avdelningarna mittemot varandra för då kan vi gå och hälsa på varandra ganska ofta och jag kan se till att ingen är dum mot henne!


Den här veckan slutade lite tråkigt för jag blev sjuk i förrgår men som tur var kunde farmor vara hemma med mig och pyssla om mig... det gjorde att jag tillfriskande fortare tror jag för idag känns det mycket bättre!

Annars har vi inte hunnit göra så mycket sedan jag sist skrev, förra helgen så hjälpte jag mamma och pappa ute i trädgården...



Jag och mina syskon har ätit massor med hallon och jordgubbar och vi har varit och hälsat på hos fina gammelmormor Gun på kyrkogården❤️




Denna helg kommer det att bli lite festligheter för storsyrran fyller år på måndag och...
just de ja, det får jag inte avslöja har mamma sagt för det är en hemlis, skriver mer om det sen😉

Hoppas ni får en trevlig helg, det kommer vi ha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar