torsdag 7 september 2017

7 september

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!!
Och grattis till mi själv i efterskott😊



Idag är ingen bra dag för jag är sjuk, men har fått ligga nerbäddad i mamma och pappas säng hela förmiddagen och sen vid lunch kom farmor och myste med mig en stund så nu känns det faktiskt bättre!

Men jag har trots feber och förkylning haft en superduperbra vecka och helg!

I söndags var vi ute i svampskogen, mamma, pappa och de andra letade svamp men jag letade isaru (dinosaurie)🙂






Till min hjälp hade jag min nya trogna vän ti-jex...
Den köpte mammsen och pappsen till mig på en secondhandbutik i helgen och sedan dess har jag inte släppt honom utom synhåll!




I förrgår fyllde jag 3 år och jag fick då tjuvöppna några paket fast jag och pappa ska ha kalas tillsammans idag!





Fick en jättefin jacka från Siv och Göran, hoppas ni läser här, för jag blev jätteglad och vill skicka ett stort tack och kram!



Nu hinner jag inte skriva mer utan måste gå och höra mig lite kalasfin!
Hörs senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar